ניראה כי Call of Duty: Modern Warfare 4 הוא הסוד הכי גרוע בתעשיית הגיימינג של השנים האחרונות, עם פרטים שלא מפסיקים לדלוף, מה שגורם לנו לחשוב שבשבועות הקרובים נוכל כבר לקבל את החשיפה הרשמית שלו – ואם זה לא יקרה בשבועות הקרובים באופן עצמאי, זה כנראה יגיע אלינו באירוע ה-E3 הקרוב. מה שאנחנו כן יודעים כבר (כנראה), הוא כי המשחק הבא בסדרה, MW4, יכלול קמפיין סינגל-פלייר מלא שוב, אחרי שהמשחק האחרון בסדרה Black Ops 4 ויתר על הקמפיין לטובת מצב Battle-Royale, שאמנם התקבל על ידי השחקנים באהבה, אבל ניראה כי השחקנים שמחים לא פחות ואולי אפילו יותר בעקבות החזרה למקורות עם הקמפיין.
למרות שמדובר בחדשות קטנות, יש עוד כמה חדשות טובות: מפתחים לשעבר של חברת Naughty Dog שהצטרפו לחברת Infinity Ward לאורך השנים האחרונות "עוזרים המון עם כל מה שקשור לקמפיין", במילותיו של של אחד ממפתחי חברת Infinity Ward. חברת Naughty Dog ידועה במשחקי הסינגל-פלייר המעולים שלה, החל ממשחקי Crash Bandicoot, ועד המשחקים הנוכחיים דוגמת סדרת Uncharted ו-The Last of Us, לכן ניתן לשער שבהחלט מדובר בתוספת מעולה לצוות שעובד על הקמפיין.
מה אנחנו חושבים?
למרות שמשחקי Call of Duty בפיתוחה של Infinity Ward נחשבו תמיד קצת יותר "פושרים" מבחינת המולטיפלייר ביחס למשחקים אחרים בסדרה, הקמפיינים תמיד היו מצויינים, ועכשיו עם החזרה לכותר Modern Warfare הציפיות מהמשחק החדש בהחלט גבוהות. אנחנו כבר לא יכולים לחכות.